David Väcklén

Veronica Ankarvik
veronica.ankarvik@gnosjo.se

Press och media

Här finns samlad information som i första hand riktar sig till journalister.

De senast nyheterna hittar du på vår webbplats startsida. Du kan också följa oss via sociala medier:

Kontaktpersoner

Vi hjälper dig gärna att få kontakt med ansvariga eller sakkunniga inom kommunens verksamheter.

Politiska frågor

Vill du ha svar på politiska frågor kan du ta direkt kontakt med våra politiker. Alla ledamöters kontaktuppgifter finns i förtroendemannaregistret, Troman.

Verksamhetsfrågor

Vill du ha svar på verksamhetsfrågor kan du kontakta våra förvaltningar. Du hittar kontaktuppgifter på sidan "Förvaltningar".

Kommunikatörer

Om det är något specifikt du eftersöker, tveka inte att ta direkt kontakt med våra kommunikatörer. Du hittar telefonnummer och mejladresser i kontaktrutan högt upp på den här sidan. Du kan också mejla till vår gemensamma mejladress kommunikation@gnosjo.se.